جستجو
 صفحه اصلی      درباره ما        تماس با ما         ورود به سايت      
 
 
        متن خبر                               
همایش و نشست

با حضور دکتر محمد خبیری عضو هیئت علمی گروه تربیت بدنی دانشگاه تهران ، نشست بازاریابی در شطرنج  در فدراسیون شطرنج برگزار گردید.

به گزارش كميته آموزش ، پژوهش و استعداديابي فدراسيون شطرنج، نشست بازاريابي در شطرنج با حضور دكتر محمد خبيري استاد دانشگاه تهران در فدراسيون شطرنج برگزار شد.
در اين جلسه  که مورخ 3 اردیبهشت برگزار گردید، مهندس كامبوزيا رياست فدراسيون با اعلام نياز فدراسيون هاي ورزشي به منابع مالي پايدار ، برخي موانع بازاريابي در شطرنج كشور را تشريح نمود.
در ادامه ، دكتر خبيري با تشريح اصول و قواعد بازاريابي در ورزش ، بر لزوم تقويت رويكرد علمي به مقوله بازاريابي تاكيد نمود.
وي همچنين با ذكر تجارب بين المللي و مثال هايي از برخي سازمان ها و تيم هاي ورزشي موفق در حوزه بازاريابي ، توان جامعه شطرنج كشور را در اين حوزه مهم ، با در نظر گرفتن عوامل ذيل مناسب ارزيابي نمود:

-         وجود نيروي انساني متخصص و علاقمند

-          تعداد قابل توجه ورزشكاران و علاقمندان

-          سهولت دسترسي و نگاه مثبت خانواده هاي ايراني به رشته شطرنج

-          رويكرد دانش محور در فعاليت ها (راه اندازي مركز علمي ـ كاربردي ، بهره گيري از متخصصان و صاحب نظران در زمينه هاي تخصصي ، طراحي برنامه ريزي استراتژيك ٥ ساله فدراسيون و ...)
وي همچنين براي حضور مجدد در جلسات مشابه ، اعلام آمادگي نمود و در پايان جلسه با تشكيل كميته بازاريابي در فدراسيون شطرنج موافقت شد.
 

 


نوشته شده توسط : مدیر خبر
زمان درج : 1392/02/07 - 09:34
تاریخ انتشار : 1392/02/07 - 12:00
تعداد بازدید : 1516
شنبه 7 ارديبهشت 1392

چاپ   بازگشت  

کلیه حقوق این پورتال متعلق به فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران می باشد.
طراحی و اجرا پورتال و بهینه سازی (سئو) : شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات راهبر