شنبه بیست و سوم خرداد ماه

پیشگام سلامت تهران و آکادمی خوش‌قلب بوشهر لیگ برتری شدند

پیشگام سلامت تهران و آکادمی خوش‌قلب بوشهرجواز حضور در لیگ برتر را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، لیگ دسته یک آقایان کشور با حضور ۱۰ تیم برگزار شد و در پایان تیم پیشگام سلامت پایدار تهران با توانست با شکست رقبای خود قهرمان شود به لیگ برتر صعود کند. اما تیم آکادمی خوش قلب بوشهر هم در مکان دوم قرار گرفت و توانست همانند نماینده تهرانی جواز حضور به لیگ برتر را کسب کند. تیم پیشگام نوین رایمند شهرضا از اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت اما از آنجا که فقط دو تیم به لیگ برتر صعود می‌کردند نماینده اصفهان از صعود به لیگ برتر باز‌ماند. ♦️ مراسم اختتامیه لیگ دسته اول شطرنج با حضور دکتر محمودرضا امیاری سرپرست، دکتر زندی و مسئولین فدراسیون برگزار گردید. نتایج میزهای پنجگانه : میز یک: 🥇امیرعلی اسکندری از پیشگام نوین رایمند شهرضا 🥈ایلیا حجتی نژاد از پیشگام سلامت پایدار 🥉ابوالفضل مقیسه از آکادمی خوش قلب بوشهر میز دو : 🥇سید مهدی اسلامی نیا از آکادمی بیرجند 🥈محمدمتین اسور از شهرداری کرمانشاه 🥉متین آرین از پیشگام نوین رایمند شهرضا میز سه : 🥇استاد فیده امیرحسین درودگر از پیشگام سلامت پایدار