جلسه کمیته مربیان با حضور رئیس فدراسیون شطرنج برگزار شد
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، جلسه کمیته مربیان امروز با حضور استاد بزرگ شادی پریدر، رئیس فدراسیون شطرنج، دکتر کاظم دستگردی، دبیر فدراسیون، عباس خاکپور، رئیس کمیته مربیان و سایر اعضای کمیته برگزار شد.
در این جلسه، مباحث مختلفی در خصوص بررسی مصوبات مربیان و نظرات کارشناسی مدرسین مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
استاد بزرگ شادی پریدر، رئیس فدراسیون شطرنج، در این جلسه در خصوص عملکرد کمیته مربیان و با تأکید بر لزوم توسعه و تنوع در آموزش، اظهار داشت: باید دورههای تربیت مدرسی را راهاندازی کنیم تا مدرسان بیشتری داشته باشیم.
وی در خصوص مربیگری درجه ۳، استاد پریدر بیان کرد: برای دریافت مدرک مربیگری درجه ۳، باید پیشنیازهای لازم را طی کنیم تا سطح کیفی آموزشها افزایش یابد.
پریدر همچنین خواستار تربیت مربیان ویژه آموزش در مهدکودکها، مدارس و دانشگاهها شد.
