اطلاعیه مهم فدراسیون شطرنج در خصوص انصراف از مسابقات
اطلاعیه مهم فدراسیون شطرنج در خصوص انصراف از مسابقات
به اطلاع کلیه شطرنجبازان محترم میرساند:
🔸 تمامی بازیکنانی که در مسابقات شرکت میکنند، در صورت انصراف در هر مرحله از رقابتها، موظف هستند «گواهی پزشکی معتبر که صرفاً به تأیید کمیته پزشکی فدراسیون رسیده باشد» را ارائه دهند تا عذر آنها موجه تلقی گردد.
🔸 کلیه بازیکنانی که بدون عذر موجه و بدون داشتن تأییدیه کمیته پزشکی فدراسیون از ادامه مسابقات انصراف دهند، پس از بررسی و اعلام گزارش توسط سرداور و کمیته مسابقات، مستقیماً به «کمیته انضباطی» معرفی میگردند.
روابط عمومی فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران
