خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۳ آبان ۱۳۹۵

آغاز رقابتهای شطرنج قهرمانی آماتورهای آسیا با حضور رئیس فدراسیون/ پهلوانزاده: میزبانی چنین رویدادهایی به توسعه شطرنج کشور کمک می کند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، رقابتهای شطرنج قهرمانی آماتورهای آسیا از ساعت 16 روز شنبه 22 آبان با حرکت افتخاری مهندس مهرداد پهلوانزاده رئیس فدراسوین شطرنج در اصفهان آغاز شد و تا 28 همین ماه ادامه دارد.

 

این رقابتها با شرکت 280 شطرنجباز از 9 کشور در دو بخش بانوان و آزاد در حال برگزاری است. شطرنجبازان دارای ریتینگ زیر 2100 در این مسابقات حضور دارند. در پایان دور نخست رقابتها که روز گذشته برگزار شد محمود اسکندری در بخش آزاد در صدر جدول قرار دارد و در بخش بانوان هونگ شطرنجباز چینی در صدر قرار دارد.

دور دوم رقابتهای آماتورهای آسیا از ساعت 9 صبح امروز آغاز شد.

مهرداد پهلوانزاده رئیس فدراسیون شطرنج در مراسم افتتاحیه این مسابقات با اشاره به این رقابتها گفت: برگزاری و میزبانی چنین رویدادهایی می تواند به توسعه و رشد شطرنج کشور کمک کند. خوشبختانه طبق برنامه ریزی انجام شده پیش رفته ایم و البته هنوز جا برای کار زیاد است. با همدلی و تلاش مضعف امیدوار به روزهای درخشانی در شطرنج کشور هستیم.

سایت نتایج بخش آزاد

سایت نتایج بخش بانوان