خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶

راه اندازی سامانه هواداری شطرنج ، سامانه پیامکی 30064

30064 تنها یک عدد نیست. یک باشگاه بزرگ برای همه هواداران شطرنج در اقصی نقاط جهان است.

شطرنج دوستان اولین و اصلی ترین حامی شطرنج کشور هستند و شطرنج ایران با اتکا به حمایت آن ها موفق به کسب موفقیت های بزرگ در رویدادهای بین اللملی و این روند پر امید رو به رشد شده است. با عضویت در این باشگاه می توانید از اخبار به روز شطرنج ایران و جهان به وسیله پیامک مطلع شوید. با ارسال عبارت "طلایی " یا " نقره ای " به سامانه پیامکی 30064 به جمع باشگاه هواداران شطرنج کشور بپیوندید.

در صورت ارسال عبارت "طلایی " با پیامک ذیل روبرو خواهید شد : همراه گرامی با ارسال عدد 500 به شماره 30064 موافقت خود را با فعال سازی سرویس طلایی اعلام نمایید. در غیر اینصورت سرویس شما به صورت خودکار لغو خواهد شد. هزینه سرویس روزانه 500 تومان که در صورت تمایل عدد 500 را به همین سامانه ارسال کنید.

در صورت ارسال عبارت " نقره های " با پیامک ذیل روبرو خواهید شد : همراه گرامی با ارسال عدد 200 به شماره 30064 موافقت خود را با فعال سازی سرویس نقره ای اعلام نمایید. در غیر اینصورت سرویس شما به صورت خودکار لغو خواهد شد. هزینه سرویس روزانه 200 تومان که در صورت تمایل عدد 200 را به همین سامانه ارسال کنید.

همین الان با سامانه پیامکی 30064 همراه شطرنج کشور باشید.