خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۴ آبان ۱۳۹۶

یک پیروزی و دو تساوی شطرنجبازان ایرانی در دور دوم مسابقات شطرنج قهرمانی جوانان جهان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در پایان دور دوم مسابقات قهرمانی جوانان جهان ساراسادات خادم‌الشریعه مقابل اولیویا کیولباسا با ریتینگ 2206 از لهستان به پیروزی رسید و دومین برد خود را کسب کرد. محدثه علیجان‌زاده برابر جوزفین هینمان با ریتینگ 2293 از آلمان و آرین غلامی در جدال با مارتین پرسیوالدی با ریتینگ 2388 از دانمارک به تساوی رسیدند و 1.5امتیازی شدند.

در دور اول این مسابقات سارا سادات خادم الشریعه با مهره سیاه مقابل اولگا هینکو با ریتنینگ 2118 از مولداوی، محدثه علیجان‌زاده با مهره سیاه مقابل ویکتوریا چرنیاک با ریتینگ 2236 از روسیه و آرین غلامی با مهره سفید برابر آندره‌آ فاوالورو با ریتنینگ 2260 از ایتالیا به پیروزی دست یافتند.

مسابقات قهرمانی جوانان جهان از 22 آبان آغاز و تا 4 آذرماه ادامه خواهد داشت. این مسابقات در 11 دور و به روش سوییسی برگزار می شود.

گقتنی است در این مسابقات در بخش پسران 107 شرکت کننده از 62 کشور جهان و در بخش دختران 89 شرکت کننده از 48 کشور جهان حضور دارند. سارا سادات خادم الشریعه شانس دوم کسب مقام قهرمانی جوانان جهان است.

سایت مسابقات

سایت نتایج مسابقات

سایت نتایج مسابقات (بانوان)

سایت پخش مستقیم مسابقات