خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۰ آذر ۱۳۹۶

قابل توجه اعضای محترم سیستم جامع فدراسیون شطرنج

نظر به تغییرات صورت پذیرفته در سامانه جامع فدراسیون شطرنج، این سامانه مجددا طراحی و راه اندازی شده است.
از کلیه اعضا تقاضا می شود تا با مراجعه به آدرس:
http://members.ircf.ir/auth/login
با وارد نمودن حساب کاربری شامل شماره عضویت: به عنوان نام کاربری و کد ملی به عنوان رمز عبور(ضمن تغییر رمز عبوری خود در اولین اقدام) اطلاعات عضویت خود را تکمیل نمایید،بدیهی است هرگونه خدمات رسانی در خصوص صدور کارتهای عضویت نیاز به تکمیل نمودن اطلاعات عضویت شما می باشد.
ضمن اطمینان از شماره عضویت خود،جهت یافتن شماره عضویت، میتوانید از لینک ذیل،با وارد نمودن نام و نام خانوادگی، اقدام به جستجوی شماره عضویت خود نمایید.
http://members.ircf.ir/player
تمامی اعضای سیستم جامع که دارای شماره عضویت بوده ولی در سامانه جدید اطلاعات آن ها در سامانه ثبت نشده است و یا مغایرت دارد، یا تاریخ اعتبار کارت عضویت شان با تاریخ اعتبار در سامانه جدید مغایرت دارد، می بایست یک نسخه اسکن شده از تصویر شناسنامه، کارت ملی و کارت عضویت خود را به مسئول سیستم جامع حوزه فعالیت استانی خود تحویل دهند.
کلیه بازیکنانی که پیش از این در این سامانه ثبت نام نکردند، پس از به روز رسانی این سامانه در روزهای آتی می توانند اقدام به ثبت نام عضویت نمایند.
جهت رفع هرگونه اشکال با مسئول سیستم جامع فدراسیون شطرنج جناب آقای حسن ابراهیمی با تلفن 88951511 داخلی 145 تماس حاصل فرمایید.