خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۰۴ دی ۱۳۹۶

دوره تغذیه و مکمل های ورزشی و تاثیر آن بر علم تمرین ویژه مربیان تیم های ملی آغاز شد

دوره تغذیه و مکمل های ورزشی و تاثیر آن بر علم تمرین ویژه مربیان تیم های ملی آغاز شد
صبح امروز توسط دفتر برنامه ریزی آموزش وزارت ورزش و جوانان و با همکاری آکادمی ملی المپیک، دوره تغذیه و مکمل های ورزشی و تاثیر آن بر علم تمرین آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، طبق سهمیه ای که دفتر برنامه ریزی آموزش وزارت ورزش و جوانان برای فدراسیون های ورزشی و در خصوص این دوره آموزشی در نظر گرفته بود، دو مربی آقا و دو مربی خانم در دو سطح پایه و بزرگسالان از هر رشته ورزشی در دوره تغذیه و مکمل های ورزشی که در محل آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است حضور دارند.
گفتنی است به دلیل استقبال خوبی که از سوی فدراسیون های ورزشی و مربیان تیم های ملی در خصوص حضور در این دوره آموزشی شده است، دفتر برنامه ریزی آموزش وزارت ورزش و جوانان را بر این داشت تا شرکت کنندگان دوره که حدود 200 مربی در سطح ملی هستند را به سه گروه استقامتی ها، نیمه استقامتی ها و رزمی ها تقسیم کنند تا طی سه روز و به صورت تخصصی در خصوص تغذیه در این دوره حضور یابند.

شایان ذکر است تدریس این دوره که با همکاری دفتر برنامه ریزی آموزش وزارت ورزش و جوانان و دکتر فضل الله باقر زاده سرپرست آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است، بر عهده مجتبی کاویانی رئیس گروه تغذیه دانشگاه آکادیا کانادا می باشد. ضمنا سید حمید شریعت پناهی بعنوان مربی پایه و نماینده فدراسیون شطرنج در این سمینار حضور داشتند.