خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

استاندار گلستان در دیدار با رییس فدراسیون شطرنج و پدیده گلستانی شطرنج:گلستان آمادگی برگزاری تورنمنت آسیایی و بین المللی شطرنج را دارد.

استاندار گلستان در دیدار با رییس فدراسیون شطرنج و پدیده گلستانی شطرنج کشور اظهار کرد : با توجه به پتانسل ها و ظرفیت های خوب شطرنج در استان، آمادگی برگزاری تورنمت های بین الملی و آسیایی در گلستان را داریم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان ، دکتر سید مناف هاشمی ظهر امروز سه شنبه 25 اردیبهشت در این دیدار با اشاره به حضور قهرمانان بنامی جمله پرهام مقصودلو در استان تصریح کرد : امیدواریم با درایت و همکاری این فدراسیون شاهد پیشرفت و ترقی دیگر رشته های ورزشی در گلستان باشیم.
وی گلستان را یکی از استانهای با ظرفیت بالای ورزشی دانست و یادآور شد: رشته های سوار کاری، کبدی، والیبال، سپک تاکرا، کشتی، آلیش و... در سطح کشور و ملی جایگاه خوبی دارند.
استاندار گلستان با اشاره به رشته های کمتر توسعه یافته استان و عدم حمایتهای مالی از آنها گفت: امیدواریم شرایط خوبی را برای این رشته ها هم فراهم نماییم تا این رشته های ورزشی نیز رونق بگیرند.
دکتر هاشمی در پایان جهت همکاری با قهرمان گلستانی شطرنج جهان در زمینه جذب مربی و اسپانسر قول مساعد داد.
همچنین در این دیدار مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج کشور با ابراز رضایت از پیشرفت این رشته ورزشی در گلستان گفت: با حمایت استاندار گلستان مسابقات بین المللی و دوجانبه با حضور قهرمانان جهان در این استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: در آینده نزدیک قهرمانان بنام جهان جهت انجام دیدار دوستانه با پرهام مقصودلو به این استان سفر می کنند و همچنین برای این قهرمان مربی خوبی نیز جذب می شود.

لینک خبر: http://bit.do/egtqs