خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۱ مرداد ۱۳۹۷

در پایان دور پنجم رقابتها ؛ تداوم صدرنشینی مقتدرانه ایران در شطرنج جام ملتهای آسیا/ایران یک قدم دیگر به خلق شگفتی نزدیک شد

در پایان دور پنجم شطرنج جام ملتهای آسیا تیم سبز شطرنج ایران با 10 امتیاز مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد و تیم قرمز مردان و تیم سبز بانوان در جایگاه سوم جای گرفتند.

دور پنجم رقابتهای شطرنج جام ملتهای آسیا به میزبانی همدان با پیروزی 2/5 بر 1/5 تیم سبز ایران مقابل تیم قدرتمند ویتنام همراه بود. در این دور تیم قرمز ایران هم موفق شد 3/5 بر 0/5 ازبکستان را شکست دهد.
تیم سفید ایران نیز سه بر یک مقابل قزاقستان شکست خورد.

در بخش بانوان نیز تیم سبز ایران مقابل چین 3 بر یک شکست خورد و تیم قرمز ایران موفق شد 4 بر صفر تیم سوریه را شکست دهد.
در پایان دور پنجم رقابتها تیم سبز مردان ایران با 10 امتیاز و 3 اختلاف امتیاز با تیم دوم مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد و یک قدم دیگر به خلق شگفتی تاریخی نزدیک شد.

تیم چین با 7 امتیاز در رده دوم و تیم قرمز ایران با 6 امتیاز در جایگاه سوم است.

در بخش بانوان نیز تیم چین با 10 امتیاز اول است و ویتنام با 7 امتیاز در رده دوم قرار دارد. تیم سبز ایران نیز با 6 امتیاز در رده سوم قرار دارد.
دور ششم این مسابقات فردا برگزار می شود.