خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۱ مرداد ۱۳۹۷

تیم ایران در آستانه قهرمانی بخش استاندارد جام ملت های آسیا 2018

دور ششم و ماقبل پایانی این رقابت ها با تساوی2-2 دو تیم "ایران سیز" و "ایران قرمز" همراه بود تا تیم "ایران سبز" در آستانه قهرمانی قرار بگیرد.

عصر امروز تیم " ایران سیز " با ترکیب "پرهام مقصودلو" ، "سید محمد امین طباطبایی" ، "علیرضا فیروزجا" و "مسعود مصدق پور" در حالی به مصاف تیم ایران قرمز رفت که پیش از این و در پنج دور گذشته موفق به پیروزی در تمامی دیدارها شده بود. تیم "ایران قرمز" در این دیدار با ترکیب

"احسان قائم مقامی" ، "امیررضا پوررمضانعلی" ، "پوریا درینی" و "سید خلیل موسوی" به میدان رفت.

دیگر تیم کشورمان ، تیم "ایران قرمز" به آسانی و با نتیجه 4 بر 0 تیم عمان را شکست داد.

"چین" و "هند" مدعی که پیش از این در برابر تیم "ایران سیز" شکست خورده بودند در برابر حریفان خود پیروز شدند.

در پایان دور ششم تیم "ایران سیز" صدرنشین است و تیم "چین" ، "قزاقستان" و "هند" در رده های بعدی قرار دارند.

دور هفتم و پایانی فردا صبح از ساعت 10:00 آغاز خواهد شد که تیم "ایران سیز" به مصاف تیم "عراق" می رود و "ایران سفید و قرمز" به ترتیب به مصاف "هند" و "ویتنام" خواهند رفت.

پیش از این و در بخش سریع تیم "ایران سیز" موفق به کسب عنوان تاریخی قهرمانی شده بود.

در بخش بانوان این مسابقات تیم "ایران سیز" 2.5 بر 1.5 مغلوب تیم ازبکستان شد و تیم "ایران قرمز" با نتیجه مشابه از "ویتنام" شکست خورد. در پایان دور ششم بخش بانوان تیم های "چین" ، "ویتنام " و "هند" در رده های اول تا سوم قرار دارند.

مشاهده کامل رده بندی بخش آزاد تا پایان دور ششم : https://bit.ly/2n1YrDE

مشاهده کامل رده بندی بخش بانوان تا پایان دور ششم : https://bit.ly/2O1EAQz