خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۷ مرداد ۱۳۹۷

پیام تبریک مهندس "پهلوان زاده" به مناسبت روز خبرنگار

هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تک تک اصحاب ارجمند و محترم رسانه که برای اطلاع رسانی فعالیت های شطرنج کشور در بخش های مختلف تصویری، صوتی و مکتوب اعم از صدا و سیمای جمهوری اسلامی, خبرگزاری ها، نشریات، سایت ها و یا کانال ها و گروههای تخصصی شطرنج کشور فعالیت می کنند تبریک می گویم.

بدون شک بخش عظیمی از پیشرفت و گسترش شطرنج کشور به ویژه در طی سالیان اخیر مرهون تلاش این عزیزان است.

اینجانب و همکارانم در مجموعه فدراسیون شطرنج همواره تمام تلاش خود را کرده ایم که از جنبه های سازنده انتقادهایی که بر عملکرد ما و فدراسیون منتشر می شود بهره گیری کنیم و با کمک همکاران خود به حد توان به رفع نواقص ذکر شده بپردازیم. هرچند کاستی هایی نیز وجود دارد که به لطف خداوند، با کمک مشاوره های دلسوزانه و همدلی خانواده بزرگ شطرنج و رسانه سعی در برطرف کردن آن داریم.

در پایان تمایل دارم بار دیگر روز خبرنگار را به تمام کسانی که همواره شرافت قلم را پاس داشته و باحفظ آزادگی و اخلاق حرفه ای ولو با انتشار یک تصویر یا خبر کوتاه فعالیت های شطرنجی کشور و جهان رامنعکس می کنند تبریک عرض کنم.

مهرداد پهلوان زاده-رئیس فدراسیون شطرنج
17 مرداد 1397