خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۸ بهمن ۱۳۸۹

مهلت ثبت نام برای شرکت در دوره مربیگری درجه یک تا 15 اسفندماه تمدید شد. همچنین شرط داشتن درجه بین المللی برای این دوره به 2100 تقلیل یافت.

یک دوره کلاس مربیگری درجه یک از تاریخ 18 لغایت 22 اسفندماه در محل فدراسیون شطرنج برگزار خواهد شد. شرایط حضور در این دوره به شرح زیر است: 1- دارا بودن حداقل 30 سال سن، اما بازیکنانی که تا این زمان به عضویت تیم ملی درآمده اند، در صورت داشتن حداقل 25 سال سن می توانند در دوره مذکور شرکت نمایند. 2- دارا بودن کارت پایان خدمت سربازی 3- سابقه اخذ درجه بین المللی حداقل 2100 تنها با این شرط که تا پایان شهریور 1390 درجه خود را به حداقل اعلام شده قبلی 2200 ارتقا دهند. 4- گذشت حداقل 5 سال از دریافت گواهینامه درجه دو 5- گزارش عملکرد از سوابق مربیگری توسط هیات استان 6- پرداخت مبلغ یک میلیون ریال به عنوان ورودیه به حساب فدراسیون متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ 15 اسفند اعلام حضور و ثبت نام نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم می توانید با کمیته مربیان فدراسیون تماس حاصل فرمایید.