خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰

استاد بزرگ مرتضی محجوب امروز به عنوان میهمان ویژه رادیو ورزش در غرفه این شبکه رادیویی در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور می یابد و با علاقه مندان به شطرنج دیدار خواهد کرد. 

استاد بزرگ مرتضی محجوب امروز با حضور در غرفه رادیو ورزش در نمایشگاه بین المللی کتاب با علاقه مندان به رشته ورزشی شطرنج دیدار و گفتگو خواهد کرد. وی همچنین در مدت زمان حضور خود بازی سیمولتانه شطرنج برگزار می کند. علاقه مندانی که مایل به بازی با استاد هستند می توانند ساعت 15.00 در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور یابند. لازم به ذکر است این بازی در برنامه (جهان ورزش) رادیو ورزش که اختصاص دارد به شطرنج از ساعت 15.00 الی 16.00 پخش می شود. گفتنی است در همین راستا روز گذشته افشین تهرانی مربی و داور بین المللی شطرنج در غرفه رادیو ورزش در نمایشگاه بین المللی کتاب حضور یافت و با علاقه مندان به این رشته ورزشی دیدار کرد. لینک پخش زنده رادیو ورزش ساعت 15.00!