خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۸ خرداد ۱۳۹۰

بخش نظرات و پیشنهادات سایت فدراسیون شطرنج به عنوان پل ارتباطی میان مسئولان و شما عزیزان از این پس آماده دریافت کلیه نظرات و پیشنهادات است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، صندوق الکترونیکی نظرات و پیشنهادات با درخواست مهندس کامبوزیا رئیس فدراسیون شطرنج در سایت فدراسیون راه اندازی شده و شما می توانید از این طریق کلیه نظرات و پیشنهادات خود را به فدراسیون ارسال کنید. همچنین می توانید از این طریق سوالات خود از مسئولان فدراسیون را مطرح کنید و در پایان هر هفته پاسخ سوالات که از طریق سایت فدراسیون منتشر می شود را دریافت نمایید. گفتنی است نظرات و پیشنهادات سازنده شما نیز هر هفته از طریق سایت فدراسیون منتشر خواهد شد. امید است با راه اندازی بخش نظرات و پیشنهادات، علاوه بر ایجاد پل ارتباطی میان مسئولان و شما عزیزان بتوانیم در پیشرفت این رشته ورزشی گامی برداریم. شما می توانید از طریق آدرس پست الکترونیکی pr@ircf.ir  نظرات، پیشنهادات و سوالات خود را ارسال فرمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات با شماره 88951511 روابط عمومی فدراسیون تماس حاصل فرمایید. گفتنی است، ذکر نام و شماره تماس برای ثبت نظرات و سوالات الزامی است.