خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۴ خرداد ۱۳۹۰

مسابقات شطرنج آزاد استان خوزستان با حضور 66 شطرنجباز در تاریخ 20 خرداد ماه جاری برگزار شد و سید محمود قاریزاده به مقام قهرمانی در این رقابتها دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، این مسابقات سریع 30×2 در تاریخ 20 خرداد ماه خرداد ماه جاری با حضور 66 شطرنجباز در 9 دور به روش سوئیسی برگزار شد که در پایان سید محمود قاریزاده با 8 امتیاز قهرمانی این مسابقات را کسب کرد. همچنین سید رضا سید مرتضایی با 7.5 امتیاز در مکان دوم ایستاد و محمدرضا خواجه حسینی با 7 امتیاز مکان سوم را از آن خود کرد. بهروز فولادی با 7 امتیاز، علیرضا فیاضی با 6.5 امتیاز و جاسم مرفاوی با 6.5 امتیاز نیز مکانهای چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.