خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۹ خرداد ۱۳۹۰

در نگاه اول به نظر می رسد که قوانین و مقررات شطرنج فقط برای داوران، مدیران و برگزار کنندگان مسابقات تدوین شده است. در حالیکه آگاهی کامل از قوانین و مقررات برای تمام کسانی که با شطرنج سرو کار دارند ضروری می باشد. 

آشنایی با مقررات مذکور وسیله ای کارساز و امتیاز آفرین برای بازیکنان حتی قهرمانان صاحب نام است و عدم آگاهی از آنها می تواند در کسب نتایج بازیکنان آثار زیانباری داشته باشد. به همین مناسبت در نظر داریم ضمن تفسیر و توجیه مواردی از قوانین و مقررات که حاکم بر مسابقات می باشد به سوالات شما در زمینه موارد مختلف مقررات و مسائلی که ممکن است در مسابقات پیش آید به شکل جامع پاسخ داده و مسائل مورد نظر را دقیقا بررسی و تحلیل نمائیم. بر همین اساس لطفا سوالات خود را در این زمینه به آدرس اینترنتی pr@ircf.ir ارسال فرمایید تا در کمترین زمان پاسخ آنرا دریافت کنید.