خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۰۸ مهر ۱۳۹۷

دور ششم المپیاد جهانی 2018 : شکست خفیف تیم آزاد ایران در برابر تیم قدرتمند چین و پیروزی بانوان ایران در برابر چک

در دور ششم این رقابت ها تیم کشورمان به مصاف تیم قدرتمند چین با میانگین ریتینگ 2756 رفت که با شکست خفیف 1.5 در برابر 2.5 همراه بود.

بر روی میز 1 ، "پرهام مقصودلو " به مصاف سوپر استادبزرگ "دینگ لیرن" با ریتینگ 2804 رفت که به تساوی ارزشمند در برابر این بازیکن رسید.

"پویا ایدنی" در برابر "یو یانگیی" با ریتینگ 2765 به تساوی ارزشمند دیگری رسید. "علیرضا فیروزجا" در برابر "لی چائو" با ریتینگ 2708 به تساوی ارزشمند رسید. "سید محمد امین طباطبایی" در برابر "بو ژیانگژی" با ریتینگ 2712 مغلوب شد تا در مجموع تیم آزاد کشورمان با نتیجه 1.5 در 2.5 مغلوب این تیم پرآوازه شود.

در بخش بانوان "سارا سادات خادم الشریعه" و "مبینا علی نسب" در برابر حریفان خود پیروزی شدند و "میترا حجازی پور" و "مطهره اسدی" در برابر حریفان خود به تساوی بسنده کردند تا تیم بانوان کشورمان با نتیجه 3 بر 1 از سد تیم چک عبور کند.

در پایان دور ششم تیم بانوان کشورمان در رده دهم قرار دارد و تیم آزاد کشورمان در رده بیست و دوم است.

در دور هفتم، تیم آزاد کشورمان به مصاف "دومینیکن" می رود و تیم بانوان کشورمان با تیم "اوکراین" روبرو خواهد شد.

مشاهده سایت نتایج بخش آزاد : https://goo.gl/nsGhFx

مشاهده سایت نتایج بخش بانوان : https://goo.gl/4HXLQd