خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۳ مهر ۱۳۹۷

چهاردهمی تیم بانوان و هفدهمی تیم آزاد در پایان المپیاد جهانی شطرنج 2018

دور یازدهم وپایانی این رقابت ها با پیروزی تیم های آزاد و بانوان کشورمان همراه بود.

در بخش آزاد تیم آزاد کشورمان به مصاف تیم گرجستان 2 رفت که با پیروزی 2.5 در برابر 1.5 کشورمان همراه بود. "ایدنی" و "فیروزجا" در برابر حریفان خود پیروز شدند ، "مقصودلو" به تساوی رضایت داد و "طباطبایی" در برابر حریف خود شکست خورد.

در بخش بانوان "مبینا علی نسب" و "میترا حجازی پور" در برابر حریفان خود پیروز شدند و "خادم الشریعه " و "زاهدی فر" در برابر حریفان خود به تساوی رسیدند تا تیم بانوان ایران با نتیجه 3 بر 1 از سد تیم گرجستان 3 بگذرد.

در رده بندی پایانی بخش آزاد این رقابت ها تیم کشورمان در بین صد و هشتاد و پنج تیم، در رده هفدهم قرار گرفت. در رده بندی اولیه تیم کشورمان در رده بیست و سوم قرار داشت.

در رده بندی پایانی بخش بانوان این رقابت ها تیم کشورمان در بین صد و پنجاه و یک تیم، در رده چهاردهم قرار گرفت. در رده بندی اولیه تیم کشورمان در رده بیست و هشتم قرار داشت.

در رده بندی کلی بخش آزاد تیم چین قهرمان شد و تیم های آمریکا و روسیه در رده های بعدی قرار گرفتند.

در رده بندی کلی بخش بانوان تیم چین به مقام قهرمانی رسید و تیم های اوکراین و گرجستان در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

مشاهده سایت نتایج بخش آزاد : https://goo.gl/nsGhFx

مشاهده سایت نتایج بخش بانوان : https://goo.gl/4HXLQd