خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۱ آذر ۱۳۹۷

دریافت فایل مرتبط
58.JPG

دور نهم المپیاد جهانی زیر 16 سال/نوجوانان ایران مغلوب هند شدند

تیم شطرنج نوجوانان ایران در دور پایانی المپیاد جهانی زیر 16 سال برابر هند شکست خوردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در دور پایانی (دور نهم) المپیاد جهانی شطرنج زیر 16 سال، تیم ملی کشورمان امروز برابر تیم هند قرار گرفت و در پایان با نتیجه 2.5 بر 1.5 مغلوب شد.

برای ایران در بازی امروز، علیرضا فیروز جا، مهدی غلامی و امیررضا پورآقابالا به تساوی رسیدند و مطهره اسدی برابر حریف هندی اش شکست خورد.

با نتیجه ای که امروز رقم خورد نوجوانان ایران از رسیدن به سکوی جهانی بازماندند.

در پایان دور نهم و قبل از اعلام جدول رده بندی نهایی، ازبکستان با برتری برابر چین، قهرمانی اش را مسجل کرده و هند نیز با پیروزی برابر ایران نایب قهرمان مسابقات شده است. جایگاه سومی نیز احتمالا به یکی از تیم های چین یا بلاروس می رسد.