خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۱ آذر ۱۳۹۷

دریافت فایل مرتبط
5.jpg

دور سوم رقابت های شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا/ مقصودلو و فیروزجا هم امتیاز با صدرنشینان شدند

با پایان دور سوم رقابت های انفرادی قهرمانی آسیا، پرهام مقصودلو و علیرضا فیروز جا هم امتیاز با صدرنشینان شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور سوم رقابت های انفرادی قهرمانی آسیا امروز در ماکاتی فیلیپین برگزار شد و نمایندگان شطرنج کشورمان موفق به کسب 2 پیروزی و 3 تساوی شدند.

امروز پرهام مقصودلو با ریتینگ 2688 واحد، در سومین دیدارش برابر نماینده ویتنام قرار گرفت و موفق شد وی را شکست دهد تا جمع امتیازاتش به عدد 2.5 برسد.

علیرضا فیروزجا با ریتینگ 2607 واحد که در دو دور گذشته برابر حریفانش به برتری رسیده بود ، امروز مقابل "نیوین" شطرنج باز ویتنام به تساوی رسید تا جمع امتیازاتش به عدد 2.5 برسد.

محمد امین طباطبایی با ریتینگ 2587 واحد هم برابر حریف فیلیپینی به برتری رسید تا مجموع امتیازاتش به عدد 2 برسد.

احسان قائم مقامی دیگر نماینده ایران با ریتینگ 2537 واحد، امروز برابر نماینده فیلیپین قرار گرفت و در پایان به تساوی رضایت داد. با این نتیجه مجموع امتیازات قائم مقامی به عدد 1 رسید.

و بالاخره مبینا علی نسب با ریتینگ 2295 واحد، برابر حریف قدرتمند چینی اش به تساوی رسید تا مجموع امتیازاتش به عدد 2 برسد.

بدین ترتیب در پایان دور سوم، پرهام مقصودلو و علیرضا فیروزجا با کسب 2.5 امتیاز، هم امتیاز با صدرنشینان جدول شدند. در بخش بانوان نیز مبینا علی نسب با 2 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

در بخش بانوان رقابتهای انفرادی قهرمانی آسیا، 38 شطرنج باز از 11 کشور و در بخش آزاد 64 شطرنج باز از 14 کشور آسیایی حضور دارند.

این مسابقات به نام دومین جام"مانی پاکیائو" قهرمان نامدار بوکس جهان برگزار می شود و در مجموع 50 هزار دلار آمریکا جایزه برای آن درنظر گرفته شده است.