خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۳ آذر ۱۳۹۷

دریافت فایل مرتبط
78.jpg

هفدهمین دوره مسابقات شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا/ طباطبایی تنها پیروز ایران در دور پنجم

محمد امین طباطبایی تنها شطرنج باز پیروز ایران در دور پنجم رقابت های انفرادی قهرمانی آسیا بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور پنجم مسابقات شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا امروز جمعه در ماکاتی فیلیپین برگزار شد و نمایندگان کشورمان صاحب یک پیروزی، دو تساوی و دو باخت شدند.

پرهام مقصودلو برابر سوسانتو مگرانتو از اندونزی قرار گرفت و در نهایت به تساوی رضایت داد. با این تساوی مجموع امتیازات مقصودلو به عدد 3 رسید.

علیرضا فیروز جا هم امروز برابر مقابل شمس الدین وحیدوف استاد بین المللی ازبکستان قرار گرفت و شکست خورد تا مجموع امتیازاتش در همان عدد 2.5 باقی بماند.

محمد امین طباطبایی دیگر نماینده ایران در دور پنجم برابر نماینده چین قرار گرفت که در پایان به پیروزی رسید. با این نتیجه مجموع امتیازات طباطبایی به عدد 3.5 رسید.

همچنین احسان قائم مقامی هم امروز برابر حریف مغولستانی خود قرار گرفت و در نهایت به تساوی رضایت داد. با این تساوی مجموع امتیازات قائم مقامی هم به عدد 2.5 رسید.

در بخش بانوان نیز مبینا علی نسب برابر حریف چینی اش شکست خورد تا دومین باخت در کارنامه علی نسب به ثبت برسد. با این باخت مجموع امتیازات این شطرنج باز در همان عدد 2 باقی ماند.

هفدهمین دوره رقابت های انفرادی شطرنج قهرمانی آسیا، به نام دومین جام"مانی پاکیائو" قهرمان نامدار بوکس جهان برگزار می شود و در مجموع 50 هزار دلار آمریکا جایزه برای آن درنظر گرفته شده است.