خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۵ آذر ۱۳۹۷

دریافت فایل مرتبط
111.jpg

انتخاب فاتحی به عنوان رئیس هیات شطرنج چهار محال و بختیاری

داوود فاتحی برای 4 سال به عنوا رئیس هیات شطرنج چهارمحال وبختیاری انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مجمع انتخابات هیات شطرنج استان چهارمحال و بختیاری با حضور مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج و اعضا مجمع روز شنبه 24 آذرماه در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار و داوود فاتحی با 10 رای از مجموع 17 رای اخذ شده به مدت چهار سال بر صندلی ریاست این هیات تکیه زد.

رئیس فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران در این مجمع با بیان اینکه در سالهای گذشته در همه استان های کشور خانه شطرنج ایجاد شد افزود: امکانات زیربنایی این رشته ورزشی در سراسر کشور وجود دارد.

مهرداد پهلوان زاده ادامه داد: یکی از استان های پویا و فعال در رشته ورزشی شطرنج، چهارمحال وبختیاری است و با برنامه ریزی می تواند در این رشته ورزشی در کشور سرآمد شود و اساتید بین المللی شطرنج از این استان به جهان معرفی شوند.

پهلوان زاده افزود: اعتقاد داریم چهارمحال و بختیاری آمادگی برگزاری مسابقات کشوری شطرنج در سال 98 و مسابقات بین‌المللی در چند سال آینده را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال وبختیاری نیز در این مجمع با بیان اینکه ورزش شطرنج زیرساخت زیادی لازم ندارد خاطرنشان کرد: در حال حاضر شطرنج چهارمحال و بختیاری در جایگاه بیستم کشور قرار دارد که این رتبه راضی‌کننده نیست و هیات شطرنج افراد خوش فکر و مستعد استان را برای پیشرفت این رشته شناسایی نماید.

حمید کریمی افزود: در سال جاری 200 خانه ورزش روستایی در این استان تجهیز و افتتاح شده اند که در هر خانه 3 عدد شطرنج وجود دارد و هیات شطرنج باید با برنامه ریزی از این امکانات برای بهبود وضعیت شطرنج استان در کشور استفاده کند.

در این مجمع مصطفی بهرامی، مرجان دادائی، داوود فاتحی و مسعود کبیری کاندید انتخابات بودند که با انصراف مرجان دادائی و مسعود کبیری در نهایت داوود فاتحی با 10 رای از مجموع 17 رای اخذ شده پیروز این رقابت شد.