خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۰۳ دی ۱۳۹۷

دریافت فایل مرتبط
111.jpeg

حضور هاشمی طبا در محل تمرینات شطرنجبازان اعزامی ایران به رقابت های جهانی روسیه

رئیس اسبق سازمان ترببت بدنی در تمرینات شطرنجبازان اعزامی ایران به رقابت های جهانی سریع و برق آسا حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مصطفی هاشمی طبا رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی در محل تمرینات نمایندگان اعزامی شطرنج ایران به مسابقات جهانی سریع و برق آسا حضور یافت و از نزدیک در جریان آمادگی شطرنجبازان پیش از عزیمت به روسیه قرار گرفت.
هاشمی طبا که ریاست دانشگاه علمی کاربردی شطرنج را نیز بر عهده دارد، برای شطرنجبازان ایران در رقابت های پیش رو آرزوی موفقیت کرد.
تمرینات پرهام مقصودلو، علیرضا فیروزجا، احسان قائم مقامی و سارا خادم الشریعه در محل فدراسیون در جریان برگزاری است و این نفرات فردا سه شنبه تهران را به مقصد سن پترزبورگ ترک می کنند.
هشتمین دوره رقابت های جهانی سریع و برق آسا از روز 25 تا 31 دسامبر 2018 ( 4 تا 10 دی 97) در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار می شود. تنها شطرنج بازانی با رتینگ بالای 2500 در بخش مردان و ریتینگ بالای 2400 در بخش بانوان جواز حضور در این رقابت ها را دریافت کردند.
طبق اعلام فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) یک میلیون و صد و پنجاه هزار دلار به عنوان جایزه نقدی این مسابقات در نظر گرفته شده است.
لازم به یادآوری است که هر شطرنج باز در مسابقه سریع، 10 دقیقه به همراه 5 ثانیه اضافه و در رقابت برق آسا 3 دقیقه به همراه 2 ثانیه وقت اضافه زمان در اختیار دارد