خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۷ دی ۱۳۹۷

عنوان سوم تیم شهرداری تهران در رقابت های شطرنج آماتور آسیا

تیم شطرنج شهرداری تهران به مقام سوم تیمی در مسابقات آماتور آسیا در کشور چین دست پیدا کرد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مسابقات قهرمانی شطرنج آماتور آسیا در شهر ژنگو چین برگزار شد و تیم شهرداری تهران موفق به کسب عنوان سوم این رقابت ها شد. در این دوره از مسابقات کشور مغولستان مقام اول و کشور چین مقام دوم را کسب نمودند .

اعضای تیم شطرنج شهرداری تهران در این مسابقات را فریبا ایلکا از منطقه 18 ، بهروز باقری از منطقه 9 و محمد صادق محمودی از سازمان فرهنگی و هنری به عنوان بازیکنان و مهدی حق پرست از منطقه 9 بعنوان مربی و سرپرست تشکیل دادند.

لازم به یادآوری است که رقابت های مذکور در 9 دور برگزار شد و نکته مهم آن کسب عنوان چهارم توسط فریبا ایلکا بود. در ضمن محمد صادق محمودی با کسب 6 امتیاز به عنوان بهترین بازیکن ایران در این دوره از مسابقات انتخاب شد.

مسئولیت انجمن شطرنج کارکنان شهرداری تهران با امین کاشفی است.