خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۴ دی ۱۳۹۷

نتایج دور سوم تورنمنت تاتا استیل/ مقصودلو مقابل حریف هلندی پیروز شد

پرهام مقصودلو در دور سوم تورنمنت تاتا استیل برابر حریف هلندی اش به برتری رسید.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور سوم تورنمنت تاتا استیل امشب به پایان رسید و پرهام مقصودلو نماینده شطرنج کشورمان با ریتینگ 2679 ، موفق شد برابر استفان کوئیپرز از هلند با ریتینگ (2470) به پیروزی برسد.
با این برد، مجموع امتیازات پرهام مقصودلو تورنمنت تاتا استیل به عدد دو رسید. نتایج مقصودلو تا پایان دور سوم به این شرح است:
*پرهام مقصودلو از ایران (2679) صفر - انتون کربف از اوکراین(2699) یک
* پرهام مقصودلو از ایران (2679) یک - الیزابت پیتز از آلمان (2477) صفر
* استفان کویپرز از هلند (2470) صفر - پرهام مقصودلو از ایران (2679) یک
جدول دوم تورنمنت معتبر شطرنج تاتا استیل(چلنجر) با حضور 14 شطرنجباز از 22 دی تا 7 بهمن ماه در سیزده دور به روش دوره ای برگزار می شود و قهرمان این رقابت ها جواز حضور در بخش استادی را دریافت خواهد کرد.