خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۱ اسفند ۱۳۹۷

انتخاب دانشفر به عنوان رئیس هیات شطرنج استان تهران

مجتبی دانشفر با 17 رای برای سومین دوره پیاپی به عنوان رئیس هیات شطرنج استان تهران انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مجمع انتخاباتی هیات شطرنج استان تهران با حضور مهندس مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج و رضا گل محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد و از 17 رای ماخوذه، مجتبی دانشفر با گسب تمامی آرا برای سومین دوره پیاپی به مدت چهار سال رئیس این هیات ورزشی شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در این مجمع، به فعالیت و نقش فدراسیون در تربیت استعدادهای برتر اشاره کرد و گفت: این نهاد ورزشی با حمایت مالی و معنوی خود توانسته ورزشکاران زیادی را به سطح جهانی و بین المللی معرفی کند.

رضا گل محمدی تصریح کرد: در این خصوص فدراسیون توانسته با پیشرفت خود گام های بزرگی در نقاط مختلف کشور برای علاقه مندان به این ورزش بردارد.

دانشفر رئیس هیات شطرنج استان تهران نیز در مورد تشریح برنامه های خود برای چهار سالی آتی گفت: تعامل با آموزش و پرورش، شهرداری ها، سازمان های مردم نهاد و میزبانی مسابقات بین المللی، ملی و استانی از اهداف این هیات خواهد بود.

گفتنی است در مجمع شطرنج پنج نفر نامزد شدند که دانشفر نامزد نهایی این هیات شد.