خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۰۷ آذر ۱۳۹۸

مسابقات شطرنج تیم‌ها و باشگاه‌های برتر کشور؛

سایپا قهرمان شد/ ذوب‌آهن و پرسپولیس در رده دوم و سوم ایستادند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، هجدهمین دوره مسابقات تیم‌ها و باشگاه‌های برتر کشور (جام اندیشمندان) امروز با برگزاری مرحله نهم این رقابت‌ها به پایان رسید.
در حساس‌ترین بازی امروز تیم سایپا مقابل ذوب‌آهن قرار گرفت که در این بازی نفس‌گیر دو تیم به تساوی رسیدند و با توجه به امتیاز سایپا این تیم عنوان قهرمانی را به دست آورد.
بعد از سایپا تیم ذوب‌آهن در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم مدعی پرسپولیس نیز عنوان سومی را کسب کرد. پرسپولیس در بازی آخر تیم رخ در رخ با مهاب را شکست داد.

با توجه به اینکه سایپا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات باشگا‌های برتر آسیا جواز حضور در مسابقات دور جدید را نیز دارد به این ترتیب دو تیم ذوب آهن و پرسپولیس نیز به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات حضور خواهند داشت.