خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۵ آذر ۱۳۹۸

مسابقات شطرنج آزاد اسپانیا؛

تلاش شطرنج‌بازان ایران در دور چهارم بخش استاندارد/ طباطبایی در برق‌آسا قهرمان شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مسابقات شطرنج آزاد اسپانیا (سانوی) درحال پیگری است و امروز دور چهارم این مسابقات برگزار می‌شود.

پرهام مقصودلو با ریتینگ 2690 و محمدامین طباطبایی با ریتینگ 2635 دو نماینده کشورمان در این مسابقات هستند.

مقصودلو در دور اول این مسابقات مقابل هاین یچن با ریتینگ 2257 از هلند پیروز شد. در دور دوم برابر شطرنج‌باز هندی با ریتینگ 2447 شکست خورد و در دور سوم نیز مقابل نماینده کشور میزبان، لیاتزار با ریتینگ 2296 به برتری رسید.

طباطبایی دیگر نماینده کشورمان در هر سه دور برابر حریفان به برتری رسید. در دور اول فرناندز با ریتینگ 2243 از اسپانیا را مغلوب کرد. در دور دوم مقابل نیکولوزی با ریتینگ 2416 پیروز شد و در دور سوم نیز مارچین از لهستان با ریتینگ 2506 را از پیش‌رو برداشت.

مقصودلو در دور چهارم با حریفی از هند با ریتینگ 2398 و طباطبایی مقابل دیگر نماینده اسپانیا با ریتینگ 2514 قرار می گیرد.

همچنین در بخش برق‌آسای این مسابقات طباطبایی عنوان نخست را کسب کرد و مقصودلو نیز در جایگاه هفتم قرار گرفت.