خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۶ بهمن ۱۳۹۸

با حضور در چابهار؛

تندگویان از مسابقات شطرنج جام فجر بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر گرامیداشت دهه فجر و یادواره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میزبانی چابهار درحال پیگیری است.

محمدمهدی تندگویان، معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با حضور در چابهار از این مسابقات بازدید کرد و در جریان برگزاری این دور از رقابت‌ها قرار گرفت.

همچنین تندگویان در جریان این بازدید گفتگویی را نیز با مسئولین برگزاری مسابقات و شطرنج‌بازان داشت.

در پایان دور سوم این مسابقات آرش داغلی با ریتینگ 2424 با کسب 3 امتیاز دست به کار بزرگی زد و در صدر جدول قرار دارد. مسعود مصدق‌پور، احسان قائم‌مقامی و پوریا درینی هر کدام با کسب 2.5 امتیاز به ترتیب در رده دوم تا چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند.