خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۸ فروردين ۱۳۹۹

با مشخص شدن نفرات برتر؛

مسابقات شطرنج آنلاین جام نوروز ویژه دانشجویان کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در این مسابقه که در ماده بلیتس (برق آسا) و با زمان سه دقیقه برای هر بازیکن برگزار شد 402 دانشجو از 5 بخش دانشگاهی در مدت 90 دقیقه با هم به رقابت پرداختند.

میزبان مشارکت بخش های مختلف دانشگاهی در این رویداد به ترتیب ذیل بود البته آمار تفکیکی متعاقبا اعلام می شود:

1- دانشگاه های دولتی(زیر مجموعه وزارت علوم)

2-دانشگاه های علوم پزشکی

3-دانشگاه آزاد اسلامی

4-دانشگاه پیام نور

5-دانشگاه علمی کاربردی

لازم به ذکر است بیش از نیمی از شرکت کنندگان از دانشگاه های دولتی بودند.

رده بندی نفرات برتر:

1- استاد بزرگ اصغر گلی زاده از دانشگاه تبریز- اول

2- استاد بین المللی بانوان- وصال حامدی نیا-دانشگاه فردوسی مشهد-دوم

3- امیرعلی غفوریان- دانشگاه خواجه نصرالدین طوسی-نفر سوم

4-استاد بین المللی-محمدامین مولایی-دانشگاه شهید بهشتی-نفر چهارم

5-سینا علفان-دانشگاه فرهنگیان-نفر پنجم

6- وحید نوروزی-دانشگاه تهران- نفر ششم

با توجه به استقبال خوب دانشجویان برنامه ریزی برای برگزاری مرتب آن در آینده در حال انجام است. با نظر جناب آقای دکتر محمدحسین علیزاده سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی به نفرات برتر حکم قهرمانی و جایزه تعلق خواهد گرفت.

انجمن شطرنج فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با سپاس از مشارکت دانشجویان در این رویداد ملی از حمایت های مسئولین فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و فدراسیون شطرنج به ویژه جناب آقای نیکوخصال، سرپرست محترم فدراسیون شطرنج و سرکار خانم پریدر، سرپرست نایب رییسی بانوان و همچنین اداره کل تربیت بدنی و مدیران ارجمند پنج بخش دانشگاهی تشکر و قدردانی می نماید.

سرداور مسابقات: داور بین المللی خاطره عزیزی

سرپرست کل مسابقات: محمد ابراهیم زاده، دبیر انجمن شطرنج فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی