خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

برگزاری مسابقات قهرمانی انفرادی آسیا

برگزاری مسابقات قهرمانی انفرادی آسیا

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی انفرادی آسیا از تاریخ 30 اردیبهشت لغایت 9 خرداد سال 1400 به صورت هیبرید ، 5 نفر برتر مسابقات قهرمانی آقایان کشور به شرح ذیل به عنوان سهمیه فدراسیون جواز حضور در این مسابقات را دارا می باشند:
استادان بزرگ:
پرهام مقصودلو
پویا ایدنی
آرین غلامی
محمدامین طباطبائی
احسان قائم مقامی

تبصره1: نامبردگان می بایست تا تاریخ 18 اردیبهشت ماه آمادگی خود را جهت حضور در این مسابقات به صورت رسمی به فدراسیون اعلام نمایند.
تبصره2: در صورت انصراف هر یک از نفرات فوق، نفر بعدی رده بندی مسابقات قهرمانی آقایان کشور جایگزین خواهد شد.
تبصره3: کلیه بازیکنان با ریتینگ بالای 2300 می توانند با پرداخت هزینه ها به شرح ذیل در مسابقات شرکت نمایند:
واریز 150 دلار بابت ورودیه مسابقات به حساب ارزی فدراسیون شطرنج به شماره حساب2145410000186
در صورت اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر باقی ماندن شهر تهران در رنگ قرمز یا نارنجی، کلیه بازیکنان موظف هستند که شرایط قرنطینه در هتل مسابقات را اجرا نمایند. بدیهیست هزینه های اسکان + غذا + تست pcr بر عهده بازیکنان می باشد. (هزینه های بازیکنان سهمیه با فدراسیون می باشد.)
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با
آقای عرفان هاشمی
+98 918 812 4581
تماس حاصل نمایند.