خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۸ خرداد ۱۴۰۰

جلسه رییس فدراسیون با استادبزرگان شطرنج

تامینی: برنامه‌های خاصی برای تیم‌های ملی تدوین کرده‌ایم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، امروز سه شنبه جلسه‌ای با حضور دکتر حسن تامینی ریاست فدراسیون شطرنج، شادی پریدر و استاد بزرگان پرهام مقصودلو، پویا ایدنی، محمد امین طباطبایی و آرین غلامی برگزار شد.

این جلسه حدود 3 ساعت به‌طول انجامید که در آن مواردی همچون جذب مربی خارجی، اردوهای منظم و شفاف‌سازی آیین‌ نامه‌ها ‌و شیوه‌های تیم ملی برگزاری کمپ‌های استانی برنامه ریزی برای بازیهای آسیایی چین،جام جهانی شطرنج و مطالباتشان بررسی گردید.

استاد بزرگ پرهام مقصودلو در این جلسه در خصوص ایجاد انگیزه برای بازیکنان تیم ملی و همچنین آکادمی و پشتوانه سازی برای تیم های ملی صحبت کرد.

محمد امین طباطبایی از استاد بزرگان شطرنج که سهمیه مسابقات جام جهانی روسیه را کسب کرده از برگزاری اردوهای منظم و همچنین جذب مربی طراز اول خارجی که چقدر می‌تواند به پیشرفته شطرنج کمک شایانی کند، سخن گفت.

استاد بزرگ پویا ایدنی در این نشست درخواست مربی بدنساز، روانشناس و مربی تغذیه داشت. همچنین برای رفع مشکلات ویزا و اعزام به مسابقات برون مرزی، مطالبات و جوایز تجلیل از قهرمانان در سنوات گذشته را خواستار بود، برگزاری مسابقات بزرگ بین المللی و و رویدادهای دوجانبه با کشورهای همسایه را از دکتر تامینی درخواست کرد.

استاد بزرگ آرین غلامی در خصوص برگزاری لیگ و همچنین جذب اسپانسر برای ورزشکاران از رئیس فدراسیون مطالبه داشت.