خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۱ مهر ۱۴۰۰

نشست رئیس فدراسیون شطرنج با هاشمی طبا

نشست صمیمانه رئیس فدراسیون شطرنج با مهندس سید مصطفی هاشمی طبا

روز چهارشنبه 21 مهرماه دکتر حسن تامینی، رئیس فدراسیون شطرنج به دیدار مهندس سیدمصطفی هاشمی طبا رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی فدراسیون شطرنج رفت و در زمینه های مختلف با ایشان به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.
در این دیدار دکتر تامینی با تقدیر از موفقیت های علمی و ورزشی دانشکده شطرنج، موقعیت ارزشمند فعلی این دانشکده را حاصل تلاش های تیم مدیریتی این دانشکده دانست. وی همچنین حضور پرثمر مهندس هاشمی طبا در راس دانشکده شطرنج را از جمله عوامل موثر در افزایش کارائی و اثربخشی این نهاد آکادمیک در سال های اخیر برشمرد و اظهار امیدواری کرد حضور ایشان در کنار جامعه شطرنج کشور تداوم یابد.
دکتر تامینی، برخورداری از دانشجویان باانگیزه و مستعد دانشکده را نیز از دیگر نقاط قوت این مرکز دانست و اظهار امیدواری کرد به اتفاق آقای مهندس هاشمی طباء و در اسرع وقت ملاقاتی با دانشجویان داشته باشند.
برنامه ریزی برای توسعه رشته های دانشکده، بررسی راهکارهای ورود شطرنج به برنامه رسمی آموزش در مدارس ایران، برنامه های کمیته مدارس فیده و ... از دیگر موارد مطرح شده در نشست بود.
در ابتدای جلسه محمد ابراهیم زاده، معاون مرکز آموزش علمی کاربردی فدراسیون، گزارشی از عملکرد دانشکده و برنامه های پیش رو ارائه نمود.
معصومه نادرخانی کارشناس آموزش مرکز نیز در این جلسه حاضر بود.