خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۱ بهمن ۱۳۹۵

داورزنی: برگزاری رقابتهای شطرنج قهرمانی زنان جهان اقدامی ارزشمند است/هرجا لازم باشد به فدراسیون شطرنج کمک می کنیم

دکتر محمدرضا داورزنی در پایان مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ژیمناستیک درباره میزبانی مسابقات شطرنج قهرمانی زنان جهان گفت: برگزاری این رویداد مهم یک اقدام ارزشمند است و تا کنون در کشورمان رقابتی در این سطح در بخش بانوان برگزار نشده است. فدراسیون شطرنج نیز در صدد تدارک شرایط لازم برای میزبانی هرچه بهتر این رویداد است. قرار است مقامات مختلفی نیز برای مراسم افتتاحیه این رقابتها به ایران بیایند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص تامین منابع مالی این رقابتها عنوان کرد:فدراسیون پیش‌بینی‌های لازم رابرای برگزاری این مسابقات انجام داده است اما هرجا که لازم باشد وزارت ورزش و جوانان نیز کمک خواهد کرد.