خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۶ تير ۱۳۹۶

تکلیف قهرمان مسابقات شطرنج منطقه غرب آسیا به روز آخر کشید

چرقابتهای شطرنج زون غرب آسیا که از نهم تیرماه به میزبانی تهران آغاز شده بود به ایستگاه پایانی رسید. 30 شطرنجباز در بخش آقایان و 20 شطرنجباز در بخش بانوان این رقابتها حضور دارند.

در پایان دور هشتم و ماقبل پایانی این رقابتها امیررضا پوررمضانعلی و آرین غلامی با 6 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و در بخش بانوان نیز مبینا علی نسب و ساراسادات خادم الشریعه با 6/5 امتیاز صدرنشین هستند.

احتمالات فراوانی برای قهرمانی در این رقابتها وجود دارد که تکلیف قهرمان را به دور آخر که از ساعت 10 صبح امروز آغاز می شود،موکول کرده است. قهرمان بخش بانوان و آقایان رقابتهای شطرنج زون غرب آسیا به صورت مستقیم جواز صعود به رقابتهای جهانی را کسب خواهند کرد.