خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۳ مرداد ۱۴۰۲

در حاشیه مسابقات کرمانشاه رخ داد؛

نشست صمیمی سرپرست فدراسیون شطرنج با خانواده های ورزشکاران

به گزارش روابط عمومی، دکتر شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران همراه با منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه پس از حضور در سالن محل برگزاری رقابت های رده های سنی به میزبانی کرمانشاه، در نشست صمیمانه ای پای صحبت های خانواده های ورزشکاران حاضر در این رقایت ها نشستند.

در این دیدار دکتر عظیمی با اشاره به نقش مهم خانواده در موفقیت ورزشکاران گفت: خانواده به عنوان هسته مرکزی اجتماع نقش بی بدیلی در رشد و توسعه شخصی افراد دارد.

سرپرست فدراسیون شطرنج افزود: یکی از مهمترین محل های بروز و ظهور این نقش، موفقیت ورزشکاران در عرصه قهرمانی است، جایی که اگر خانواده در آن مسیر حامی، همراه و پشتیبان ورزشکار نباشد قطعا کار برای طی کردن مسیر موفقیت بسیار سخت خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه در فرهنگ ایرانی، اسلامی حمایت در بطن خانواده ها جای گرفته و ما شاهد آن هستیم که نوجوانان و جوانان در همه عرصه ها به ویژه عرصه ورزش مورد این حمایت توسط خانواده قرار می گیرند به همین دلیل با وجود مشکلات متعدد شاهد قهرمانی ها و افتخار آفرینی های بی شمار ورزشکاران کشورمان در رویدادهای بین المللی هستیم.

دکتر شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران در پایان با تقدیر از خانواده های ورزشکاران این رشته به ویژه در رده های سنی نونهالان و نوجوانان، گفت: بار اصلی زحمات در پرورش نخبگان شطرنج کشور بر دوش خانواده های این عزیزان است به همین دلیل بر خود لازم می دانم به پاس تمامی حمایت ها و تلاش های صورت گرفته از تک تک خانواده های ورزشکاران شطرنج تشکر نمایم.

در ادامه این نشست تعدادی از خانواده های ورزشکاران حاضر در رقابت های رده های سنی قهرمانی کشور به بیان نظرات، پبشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

در ادامه می توانید تصاویری از این نشست را مشاهده نمایید.