خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۰ آذر ۱۳۹۷

دریافت فایل مرتبط
Asian-Ind-18-1.jpg

دور دوم هفدهمین دوره رقابت های شطرنج انفرادی آسیا /یک پیروزی و سه تساوی برای نمایندگان ایران

در دور دوم هفدهمین دوره رقابت های شطرنج انفرادی آسیا نمایندگان ایران صاحب یک پیروزی و سه تساوی شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در دور دوم مسابقات شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا در فیلیپین، امروز نمایندگان ایران به رقابت با حریفان خود پرداختند.
در دیدارهای امروز علیرضا فیروزجا دومین پیروزی اش را بدست آورد و پرهام مقصودلو، محمد امین طباطبایی و احسان قائم مقامی برابر حریفانشان به تساوی رضایت دادند.
همچنین در بخش بانوان مبینا علی نسب برابر "گلسیخان ناخبایوا" ی قزاق به تساوی رضایت داد. مبینا علی نسب در جام ملت های آسیا برابر این شطرنج باز شکست خورده بود.
لازم به یادآوری است که مسابقات با استفاده از سیستم سوئیسی و در 9 دور برگزار می شود و فردا ورزشکاران در دور سوم با یکدیگر دیدار می کنند.
هفدهمین دوره رقابت های شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا از 18 تا 28 آذرماه در شهر ماکاتی فیلیپین برگزار می شود
در بخش بانوان این رقابتها 38 شطرنج باز از 11 کشور جهان و در بخش آزاد 64 شطرنج باز از 14 کشور جهان حضور دارند. این مسابقات به نام دومین جام"مانی پاکیائو" قهرمان نامدار بوکس جهان برگزار می شود و در مجموع 50 هزار دلار آمریکا جایزه برای آن درنظر گرفته شده است.
در تصویر بخشی از مراسم افتتاحیه و انجام یک بازی نمایشی با "مانی پاکیائو"