خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۱ آذر ۱۳۹۹

مسابقات شطرنج انتخابی تیم ملی دانشجویان با معرفی نفرات برتر و قهرمانی وصال حامدی نیا و مرصاد خدا شناس در بخش دختران و پسران به پایان رسید.

حامدی نیا و خدا شناس قهرمان شدند.

️به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مسابقات انتخابی تیم ملی شطرنج دانشجویان دختر و پسر که با همکاری فدراسیون شطرنج از روز گذشته آغاز شده بود در پایان 7 دور رقابت با معرفی نفرات برتر به پایان رسید. بنا براین گزارش در جدول دختران که با حضور 15 شرکت کننده برگزار شد استاد بین المللی وصال حامدی نیا قهرمان شد، نیکی نادر نیا، کاندیدای استادی بانوان دوم شد، کیانا عرب و کیمیا قاضی الشریف به ترتیب سوم و چهارم شدند. همچنین در جدول پسران که با شرکت 19 دانشجو برگزار شد استاد بین المللی مرصاد خداشناس اول شد، بردیا ویسی، ساسان علی بابایی و فربد متقی عناوین دوم تا چهارم را کسب کردند. این مسابقات با کنترل زمانی سریع 15 دقیقه +5 ثانیه پاداش به ازای هر حرکت در 7 دور به روش سوئیسی به صورت انفرادی و به صورت آنلاین با کنترل ویدئویی برنامه زوم برگزار شد. لازم به ذکر است نفرات برتر از سوی کمیته فنی به تیم ملی دانشجویان دعوت خواهند شد.