خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۰۱ دی ۱۳۹۹

سینا موحد و امیررضا پورآقابالا در فینال رقابت ها برای کسب نشان طلا و مهدی غلامی اوریمی در دیدار رده بندی برای کسب نشان برنز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

موحد و پورآقابالا برای طلا و غلامی برای برنز به مصاف حریفان می روند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، مسابقات آنلاین نوجوانان جهان، با درخشش فوق العاده شطرنج بازان نوجوان تیم ملی کشورمان در مرحله نیمه نهایی پیگیری شد.

در رده آزاد زیر 10 سال سینا موحد نوجوانان شایسته کشورمان با شکست دادن اندی وود وارد از ایالات متحده آمریکا با ریتینگ 1975 با نتیجه قاطع 2 بر صفر دست به کار بزرگی زد و به فینال این رقابت ها راه یافت و فردا برای کسب نشان طلای جهان پیکار خواهد کرد.

در رده آزاد زیر 16 سال نیز امیر رضا پورآقابالا نوجوان ارزنده تیم ملی کشورمان موفق شد حریف خود کاردوس خوزه گابریل از کلمبیا را با نتیجه 1/5 بر 0/5 شکست دهد و او نیز با راهیابی به فینال، فردا برای کسب مقام نخست و تصاحب مدال طلا به مصاف حریف خود برود.

مهدی غلامی اوریمی دیگر نماینده شایسته کشورمان که در دور پیش استاد بزرگ نامدار کشور روسیه را پشت سرگذاشته بود در عین شایستگی نتیجه را 1/5 بر 0/5 ، به حریف قدرتمند خود شانت سرگیسیان از ارمنستان واگذار کرد و از صعود به فینال رقابت ها بازماند و فردا برای کسب نشان برنز به مصاف حریف خود خواهد رفت.

روز سه شنبه 2 دی 1399 دیدارهای نهایی و رده بندی قهرمانی نوجوانان جهان برگزار خواهد شد و هر سه ملی پوش نوجوان کشورمان با هدایت "مهرداد اردشی" سرمربی و کاپیتان با تجربه کشورمان به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

?️ این رقابت ها با شرکت 1380 شرکت کننده از 114 کشور جهان به میزبانی کشور گرجستان در حال برگزاری است.