خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۱ مرداد ۱۴۰۲

در محل فدراسیون انجام شد؛

دیدار رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش با سرپرست فدراسیون شطرنج

به گزارش روابط عمومی، دکتر عزیزالله فرضی پور رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش ظهر امروز ضمن حضور در ساختمان فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران با دکتر شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون دیدار کرد.

بر اساس این گزارش دکتر عظیمی در ابتدای دیدار ضمن خوش آمد گویی به رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش، به تشریح وضعیت و شرایط شطرنج کشور پرداخت.

سرپرست فدراسیون شطرنج در ادامه محورهایی جهت همکاری دو جانبه فدراسیون و منطقه آزاد کیش مطرح و با رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش در میان گذاشت.

از جمله مهمترین محورهای مورد بحث در این دیدار می توان به پیشنهاد برگزاری اردوهای آماده سازی، میزبانی رویدادهای بین المللی و برگزاری دوره های آموزشی شطرنج در جزیره زیبای کیش اشاره کرد.

دکتر فرضی پور رییس مرکز ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش هم با ابراز خرسندی از حضور در فدراسیون شطرنج و دیدار با دکتر عظیمی، جزیره کیش را محلی برای رشد و توسعه همه جانبه کشور به ویژه در حوزه ورزش معرفی کرد.

فرضی پور در ادامه با استقبال از پیشنهادات مطرح شده در این نشست از آمادگی منطقه آزاد کیش جهت برگزاری رویدادهای شطرنج کشور خبر داد و ابراز امیدواری کرد در تعامل و همکاری فدراسیون شطرنج و مرکز ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش شاهد رشد و توسعه هر چه بیشتر این رشته ورزشی باشیم.