خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۵ مرداد ۱۴۰۲

تهران؛

پایان نشست سراسری روسای هیات های استانی با سرپرست فدراسیون شطرنج

به گزارش روابط عمومی، بر اساس برنامه ریزی انجام شده آخرین جلسه روسای هیئت های شطرنج استان ها با دکتر شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون برگزار شد.

نشست های مذکور که در قالب چهار گروه و در دو نوبت صبح و عصر برنامه ریزی شده بود با حضور تمامی روسای هیئت شطرنج استان ها، مسئولین کمیته های داوران، آموزش، مسابقات و فناوری اطلاعات و سرپرست دبیری فدراسیون برگزار شد.

در این نشست ها موضوعات مختلف استانی و ملی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

روسای هیات های شطرنج استان ها در نوبت مختص خود هر کدام به چالش ها، موانع، نقاط قوت و نقاط ضعف موجود در استان مربوطه پرداخته و با دکتر عظیمی سرپرست فدراسیون و مسئولین کمیته های فدراسیون در میان گذاشته تا نسبت به آنها تصمیم لازم اتخاذ گردد.

دکتر شهرام عظیمی در این جلسات با تقدیر از زحمات روسا و اعضای هیات های شطرنج سراسر کشور در راستای رشد و توسعه کمی و کیفی این رشته خواستار هم افزایی و تلاش بیشتر تمامی اعضای هیات و جامعه شطرنج استان ها شد.

سرپرست فدراسیون شطرنج با اشاره به اهمیت برنامه های فرهنگی از روسای هیات ها خواست در کنار اقدامات تخصصی در حوزه های آموزش، برگزاری مسابقات و ارتقاء سطح مربیان و داوران اهتمام ویژه ای به حوزه فرهنگ داشته باشند.

از دیگر تاکیدات دکتر عظیمی می توان به برنامه ریزی استان ها برای برگزاری جشنواره های مختلف جهت ترویج رشته شطرنج و جذب استعدادهای بالقوه در سطح جامعه اشاره کرد.