خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۲۷ شهريور ۱۴۰۲

سرپرست فدراسیون شطرنج؛

انتخاب مهندس هاشمی به عنوان وزیر ورزش و جوانان اقدام مثبت مجلس انقلابی در تخصص گرایی مدیریتی کشور بود

به گزارش روابط عمومی، دکتر شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک انتخاب مهندس کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش و جوانان با کسب رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این اقدام مجلس انقلابی را اقدامی مثبت و گامی مستحکم در تخصص گرایی مدیریتی کشور نام برد.

سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: مهندس هاشمی تمامی مدارج و سلسله مراتب مدیریت ورزش در کشور را طی کرد تا با کوله باری از تجربه و تخصص سکاندار وزارت ورزش و جوانان شود.

دکتر عظیمی افزود: شاید به جرات بتوان گفت که مهندس هاشمی متخصص ترین و با تجربه ترین وزیر ورزش و جوانان پس از تشکیل وزارتخانه مربوطه بوده زیرا ایشان از پایین ترین سطوح مدیریت ورزش کشور تا بالاترین سطح آن را با کارنامه مثبت طی کرده و همین امر نوید بخش آینده خوب برای ورزش ایران اسلامی است.

وی اظهار کرد: ورزش و جوانان کشور هم اکنون نیازمند همدلی و انسجام بیشتر است و قطعا مهندس هاشمی با توجه به روحیات و شخصیت مثبتی که دارند می توانند این انسجام و همدلی را با تلاش و تجربه درآمیخته سازند تا روزهای درخشانی در انتظار ورزش و جوانان کشور باشد.

دکتر شهرام عظیمی سرپرست فدراسیون شطرنج در پایان با تبریک انتخاب مهندس کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران، رای قاطعانه نمایندگان محترم در مجلس انقلابی به ایشان را نشان دهنده توجه ویژه خانه ملت به عرصه ورزش و جوانان است و همین توجه باعث می شود تمامی ارکان ورزش کشور پرتلاش تر و مصمم تر به جوانان این مرز و بوم خدمت کنند.

کیومرث هاشمی در جلسه علنی امروز با کسب 167 رای موافق از مجموع 237 رای توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر ورزش و جوانان برگزیده شد.