خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۰۳ مهر ۱۴۰۲

اخبار بازی های آسیایی؛

مقصودلو، امید طلای متفاوت‌ ایران در هانگژو

به گزارش روابط عمومی، پرهام مقصودلو بعد از کسب یک تساوی و یک پیروزی در دور سوم و چهارم مسابقات شطرنج بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: فعلاً با 3 امتیاز از 4 بازی در رده دوم جدول هستم. روند خوبی را طی کردم. البته می‌توانستم بازی‌هایی که به تساوی رسیدم را با پیروزی پشت سر بگذارم، اما تساوی هم نتیجه بدی در آن دو بازی نبوده است.

وی افزود: دو بازی با مهره سیاه را به تساوی رسیدم و دو بازی با مهره سفید را با برتری پشت سر گذاشتم، اگر همین روند را ادامه دهم می‌توانم برای کسب مدال بجنگم. به نظرم حتی قهرمانی هم دور از دسترس نیست.

مقصودلو در خصوص رقبای روزهای آینده خودش گفت: یک رقیب خیلی مهم دارم که قهرمان بخش سریع جهان است. عبدالستارف از ازبکستان اصلی‌ترین رقیب من است که باید فردا با او مسابقه دهم. او هم‌اکنون با 3.5 امتیاز بالاتر از سایرین در صدر جدول قرار گرفته و من به همراه چند بازیکن دیگر در رده دوم قرار داریم.