خبر فوری: غول‌کشی بانوان شطرنج‌باز/ باخت تیم اول مسابقات مقابل ایران اسامی قبول شدگان دوره مربیگری درجه سه البرز استاد "اردشیرپور" از شطرنج‌بازان و مربیان خوش سابقه کشورمان درگذشت. دختران دعوت شده به اردوی رده‌های سنی 8 تا 12 سال اعلام شد برگزاری دوره مربیگری توسط استاد بزرگ مرتضی محجوب تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد خادم‌الشریعه پوررمضانعلی: عملکرد خادم‌الشریعه در المپیاد جهانی فیده فوق‌العاده بود برد مقصودلو مقابل قهرمان سابق جهان/ ایران در جدول رده‌بندی دو پله صعود کرد خراسان رضوی قهرمان شد/ البرز در جایگاه دوم ایستاد در تازه ترین رده بندی فداسیون جهانی شطرنج، پرهام مقصودلو با صعود چشمگیر 29 پله ای در رده های و پنجاه و یکم قرار گرفت

جزئیات خبر

۱۸ اسفند ۱۴۰۲

سرپرست فدراسیون شطرنج در دیدار با رئیس هیات شطرنج استان تهران ضمن تمجید از فعالیت‌های صورت گرفته توسط این هیات، ادامه همکاری‌های گذشته را عاملی موثر در اجرای صحیح تقویم مسابقات شطرنجی پایتخت دانستند.

سرپرست فدراسیون شطرنج: هیات استان تهران در برگزاری مسابقات همگام با فدراسیون است

استاد بزرگ شادی پریدر در این جلسه که با حضور مجتبی دانشفر رئیس و سپیده شادین نایب رئیس هیات استان تهران برگزار میشد بر لزوم ادامه همکاری‌ها در راستای توسعه و تعالی کیفیت مسابقات تهران تاکید کرده و برنامه‌های تهران در حوزه برگزاری مسابقات را مورد ستایش قرار داد.

در ادامه مجتبی دانشفر در خصوص همکاری فدراسیون و هیات تهران پیرامون برگزاری مسابقات پیش‌رو سخن گفت و در رابطه با موضوعات منوط به ساختمان هیات و سیستم سخت افزاری هیات تهران با سرپرست فدراسیون گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج، سرپرست فدراسیون به همراه رئیس هیات از ساختمان هیات شطرنج استان تهران بازدید کردند. در این بازدید که با بیان دیدگاه‌ها در زمینه شرایط مناسب سالن‌های مسابقات تهران همراه بود به ظرفیت‌های فدراسیون و هیات در زمینه اجرای مسابقات با وجود ظرفیت و پتانسیل‌های فعال دانش اموزی صحبت شد و با بیان این موضوع که باید تلاش شود تا از این ظرفیت بالقوه به نحو شایسته استفاده شود در رابطه با همکاری‌های آینده تبادل نظر صورت گرفت.